・ | 初心者から上級者まであらゆる走りに対応するアクレのベストセラーパッド。 | |||||||||
・ | 多くのファンを掴むフォーミュラ・タイタンの性能を継承し、ワイドレンジでの高い制動力を発揮!
素材から出るカーボン皮膜はローターへの攻撃性を抑制し、走行後に一旦冷えても効きが回復するリカバリー性の良さは特化した性能の良さを実現!的確にブレーキコントロールします。
スカイラインGT-Rやインプレッサ、ランサーエボリューション等の重量車でもストレスなくバツグンのストッピングパワーを発揮し、軽量車ではN1レーシングカーでの使用までも可能にする圧倒的なコントロール性の高さと驚異的な制動力を高次元でバランスさせたブレーキパッドです。 2022年7月1日受注分より価格が改定されました。 |
|||||||||
Succeeding to the performance of Formula Titan, Formula 800C has high brakeing force in wide range. Also we reduced the aggression to the rotor because the carbon metallic in wear material of brake pad makes the formation of carbon film on the rotor surface. After running your car, once the brake pad getting cool, the braking force will recover soon and acculate the braking control. Formula 800C performs the great stopping power even the heavy vehicles like Skyline GT-R, Subaru Impreza, Mitsubish Rancer Evolution and also for the light weight vehicles with well-balanced in high control performance and braking force.
|
||||||||||
Formula800C(方程式800C) 高制动力实现线性踏板感受 继承了拥有很多拥趸者的卡车方程式的性能,让制动力最大化的得以发挥。 使用素材中产生的一种碳素保护膜,能抑制对刹车盘的攻击性,即使车辆在急驶后,骤降温的情况下,仍能充分发挥超强的制动性能。 被使用在天际线GT –
R(skyline),翼豹,蓝瑟等重量车型时,都能毫无压力的发挥卓越的制动性能,对于在N1赛车比赛中的轻量车,同样具有压倒性的控制力和惊人的制动力,绝对是一款高档次的高性能刹车片。 |
||||||||||
ローター適正温度域 | 常温~800℃ |
---|---|
摩擦係数 | 0.38~0.65 |
材質 | カーボングラファイトメタリック CARBON METALLIC |
価格 | 国産車 フロント・リア各 税込¥24,200~ (税抜\22,000~) |
輸入車 フロント・リア各 税込¥29,700~ (税抜\27,000~) | |
※特殊キャリパーやカスタムキャリパーは標準価格からアップします。 |